Slutet kan vara närmare än man tror!

Så snabbt de händer, från ena till den andra sekunden.
Man skulle önska att man kom i håg att ta vara på varann alltid!
Att alltid visa sin kärlek å omsorg för dom som är viktiga i ens liv.  Ge tid helt enkelt-prioritera!
Men vi lever som vi gör , ibland kanske man ångrar saker å val- de man särsklit ångrar är väl sånt man inte gjorde.
De som hände min väns morfar fick mig att börja tänka på vad som e viktigt- visa för dom du att du gör just gör det älskar dom!
Samtidigt som ja vet att vi är ju int mer än människor och ja kommer "glömma bort att prioritera" och luncka på i vardagen!
Hur som helst så vet nog våra kära att dom ligger i våra hjärtan, oavsett hur ofta vi ses/säger det till varann!
Ja vet i allafall att ja finns i min morfars hjärta och han i mitt trots att vi inte ses så ofta, och de är skönt att känna så:)
Men för all del , man kan ju göra ett litet samtal i allafall- ska nog ringa moffa och kolla läget....
Kramelikram!

Lottis tänker på dej! Stor kram!
så ljuvligt mys de finns i skogen..


Kommentarer
Postat av: Lotta

:)

2009-10-27 @ 11:20:46
URL: http://dollyjane.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jo det är en häftig färg! :)

2009-11-25 @ 08:29:44
Postat av: L8

Nja. hade jag inte råd med bil innan då jag hade jobb har jag nog inte råd då jag dessutom måste pendla.

2010-01-19 @ 14:07:50
Postat av: Sarah Carlsten

Hej, har just nu en tävling i min blogg där du kan vinna Britneys nya parfym och biljetter till hennes konsert i min blogg! :D Kika in!

http://sarahcarlstens.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-britneys-nya-parfym-biljetter.html

2011-09-24 @ 17:36:08
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0