kalas på menyn...

att baka e kul men hur ska man orka de i denna värme. Ja e ju int direkt känd för att gilla värme...
Men är de kalas så måste man ju ha fika. De andra kalaset kommer nog inte gästas av oss- vi var en sväng i går men nå mer blir de nog inte-ebb i kassan å magnus jobbar.
De får bli nattbak för hela slanten, får väl väcka upp ungarna om dom vill hjälpa till:)
Vi har varit å kört fyrhjulig i stugan i veckan, de var kul å vi lyckades träffa ett härligt tokregn ,dropparna var stora som femkronor-vi var blöta in på underkläderna:). Men ja älskar regn i alla former så de gjorde inget alls.
Min diet går hyfsat bra, men hade en svacka när vi var i stugan.


Lite bilder från sommaren:


Ante å miko- inne i dimman! :) Ante å Mikko inne i dimman!
 Magnus inväntar utfodring:)
 Max intar segerpallen...            Mirre på banan....Simåne ser på tv...inte en helt ovanlig ställning vid tv tittande... :)

Nu ska ja ringa barnvakten å dra på jobbe! Kramelikram!!

Kommentarer
Postat av: L8

Haha vilken söt bild på simåne! Jag kommer nog inte kunna kalasa idag:( Har min första arbetsdag nu dessutom. prutt prutt prutt! Hälsa alla o gratta från mig!

2009-08-03 @ 09:09:29
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0