Dag fem!

Så här har de gått nu dom första dagarna...
Dag ett var på söndag...
Dag två -1,2kg
Dag tre -1.1kg
Dag fyra +0,1kg.... alltså + fast jag hade prommenerat hem från jobbet dag tre:(, jag jobbade på Porsön. Porsön-Lövis är väl en bra bit???*ARG*
(OJ, vi hade filmmys med Ante å jag råkade smaka lite ostkrokar)
Dag fem -1.0kg....Ja såg ska vågen tala ju!!!!minus minus...i går gick  Kvantum-Lövis


Den diet ja kör är rätt lätt , middagen jättegod! Å jag är pigg och mår bra. Verkar som jag mår bättre utan mjölk och bröd!
Jag kanske borde SLUTA äta gluten å mjölk??!!??
Tänk MJÖLK+PALT-MJÖLK-MJÖL vad blir de kvar då?? Lingonsylt?

Kramelikram!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad duktig du är gumman! Vi får vara o träna någondag. Fast jag måste hitta mina träningskläder i mitt kaos av kartonger;D

2009-04-30 @ 09:34:49
URL: http://dollyjane.blogg.se/
Postat av: linda

tack:)

jo vi får se till att tajma träningen nångång snart!!

2009-04-30 @ 21:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0