om jag börjar nu hinner jag nog...

De är nog sju år sen jag köpte en klänning.....alltså jag har köpt klänningar efter den oxå men denna klänning är så fin tycker jag. Den e rosa,grön å vit me blommor å nån regnbåge...jätteglad klänning !
Jag köpte den för att ha den på nån midsommarfest,,,den bara hänger i garebroben å väntar...
Jag hade tom glömt bort den , men nu kommer jag i håg! Ja har faktiskt haft den på mej en gång men tänkte att den var så glad å fin att ja ville spara den till midsommar. Sen hände nåt me kroppen, simåne kom men hon är ju 5 år...okej fem å ett halvt de är jätte viktigt :) ! Så har de int vari nån midsommar sen dess kan man ju undra...
Fakta är att kroppen är ju alldeles för stor, å har varit de länge. De är fortfarande 15+ kvar efter Max, och innan han blev till hade ja drygt 10 + redan...
För att klänningen ska passa tror ja att ja måste gå ner åtminstonde 20 kg..så de är ju hög tid att börja nu innan
malen  tar den! . Om ja hade vetat hur man gör hade ja kunna visa den (klänningen inte malen) här, men vet int hur man får bilden från karmeran till datorn.... 
Oki så nu ska jag börja vara hälsosam på riktigt! ( synd bara att frullen bestod av limpa,ost å oboy...men jag börjar från å med nu!!!!!!!!!)
Hör av mej om hur de fortlöper....

här är en riktig gladbild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0